Oh 2 Damai.

Assalamualaikum. Sudah agak lama saya tidak mengupdate blog. Oh yeah, saya tiada idea mahu update apa. Daripada update perkara yang bukan bukan, lebih baik saya tidak update kan?

Oh yeah, hari ini hari terakhir sekolah pada tahun ini. Hari ini, hari terakhir saya berada di 2Damai. Hari ini, hari terakhir saya bersama mok selepas 2 tahun saya satu kelas. Hari ini, hari terakhir Nirmala menjadi guru kelas 2Damai.

Ya, saya pasti akan merindui 2Damai yang happening, yang annoying. Eventhough ada classmates yang saya tak suka. Tapi still, kitorang are in the same class right? Susah senang semua tanggung sama sama. Kena denda tulis "Jangan buat bising di dalam kelas" 200 kali pun sama sama. Berdiri masa kelas Saravanan pun sama sama. Menentang YCH pun sama sama. Hihi, semua lah sama sama kan. K, the person that i hate the most in class is, MONYET. Brahh, famous kau aku letak nama kau dekat sini kan. Grr.

K, next year PMR. Tak boleh main main dah. Okay, someone please make me awake that PMR is waiting for me next year. Please, someone? -____-

K , jap.


K yang kiri tu, itu lah MOK :D



































K, i'm gonna miss them. And and, i miss this kid toooo 


        |
       |
      |
     v

K bye bloggers! Xoxo :-*