An evening......

Assalamualaikum bloggers. Ya Allah, dah lamanya tak menaip di sini... Rindu warga blogger. Walaupun saya dah lama menyepi dalam dunia blogger, tapi masih actif di twitter. Hehe :p Cuti saya tak ke mana pun. Kadang kadang kalau ada duit, jejak ke jaya jusco seremban 2, tengok wayang. As you all know, saya dah tengok Twilight Saga: Breaking Dawn part 1 dua kali, Ombak rindu 2 kali, pahtu tadi saya tengok Alvin and the Chipmunks. Hehe.

Cuma haritu, mummy saya punya kakak datang rumah saya. Ke esokan harinya kami pergi PD. Alah, Port Dickson. Tak jauh mana pun dari Senawang ni. Pejam celik pejam celik, rupanya cuti sekolah bakal berakhir. Maknyanya..... Tahun depan saya form3! Kena ambil PMR. 9 subjects pulak tu. Ya Allah.

Kawan kawan, doa kan saya. Moga moga tahun depan saya tak kemaruk Twitter lagi. Amin :) Oh yeah, kalau ada waktu senggang, saya akan update lagi. InsyaAllah. Assalamualaikum! :>