Hi . Today is Monday ,

Hai korang korang . Assalamualaikum ! Alaaa , dari tadi kite try edit gambar kite dengan Acap tak jadi jadi lah . Haha , nanti kite try lagi k korang . Wee , okay saje nak mengade sedikit .

Tadi time bi kite sempat tdo . Oh well kerana sakit perut yang melampau . Ah ! Tidak ! And kite jadi agak diam , buat kerja pun agak cepat . Sampaikan budak sebelah saya pelik sebab saya siapkan kerja dengan cepatnya . Mwahahaaa :D Saya boleh buat kerja laju kalau tak potpetpotpet . Jadi , kalau nak saya buat kerja dengan lengkap dan laju , hilangkan mood saya . Hihi :p okay joke .

Masa waktu sivik cekgu kasi kitorang buat hal sendiri . Oh well kalau dah duduk belakang tuu , menggila jelah kan . Especially kalau duduk dengan eli , syakir and jia liang tuh . Habis semua benda merepek .

Oh crap , malam ni tuition . Oh tuition . Tak sabarnyewww ! ><


K saje mengade nak post gambar Acap . Saya rasa gambar ni omeyyyy :p