Maybe I'm Wrong ,

Assalamualaikum dan hai manusia manusia (: Hari ni sekolah saya okay . Pagi pagi lah dah gelabah pasal science note . Dengan harapan yang membuak agar cikge seni tidak hadir . Selepas anjing datang menutup lampu , terpaksa lah kami semua pergi beratur di luar bilik seni .

Selepas dalam 10 minit , ketua kelas kata cikgu tak datang . Fuyooo , fuyooo . Happynyewww ! :D Then masuk kelas , sambung buat science note . Tapi faiqah menawarkan diri untuk meluiks apa yang patut , hihi . Dah orang nak tolong , setuju jelah :p

Sekarang saya sedang kusyuk membaca novel yang dipinjam oleh ili . Wekk wekk . K lepas form atas rehat , saya dan ili pergi ke tandas . Then , ada lah kumpulan kumpulan 5I , turun dari tangga atas . Salah seorang daripada mereka , tiba tiba menyanyi . Dan bunyiknya begini ;

Budak itu : Grab somebody sexy down on earth #dengan jari telunjuknya mengahala ke kami .

Selepas itu , saya dan ili berjalan secara perlahan menuju ke kelas . Lepas tuu , Mr. Loo ili dengan selambebadak memgang bahagian belakang tudung saya . Woiy ! Tak tahu adab ke aaaa >< 

K saya tinggal sosorang je ni . Parents saya pergi kl , abang saya belum balik , makteh saya punngg , adik saya dah keluar main basikal . Woah ! ><


Muka budak kena tinggal sesorang dekat rumah :p